Zatímco organický dosah instagramových příspěvků klesá, protože uživatelé sledují čím dál tím více účtů, instastories sleduje čím dál tím více lidí. Každý den je sleduje kolem 400 milionů lidí. Pokud chcete být na Instagramu úspěšní, je důležité využívat kromě statických postů právě příběhy.
SAMOLEPKY
Využívejte samolepky – gify, hashtagy, umístění, ankety, otázky, hudbu… Vždyť právě proto pro nás Instagram tyhle vymoženosti vytvořil. Čím více se lidé budou zapojovat ve vašich stories a reagovat na ně (ať už zprávou nebo kliknutím na anketu), tím více lidem se stories zobrazí.
Samolepky jsou skvělým způsobem, jak sledující povzbudit k tomu, aby s vámi komunikovali a sdíleli s vámi své názory. O to více se s vámi pak budou cítit spojeni a budete si vzájemně blíž. A není to rada jen pro Influencery, ale i pro značky. Budujete si se svými sledujícími vztah. Jste jim blíž. Lidé se mohou blíže seznámit s vaší značkou.
V Instastories byste měli také využívat označení umístění, označení ostatních profilů a hastagy. Díky nim uvidí váš příběh mnohem více lidí a vás objevit další uživatelé. Pokud označíte ve stories něčí profil, je také pravděpodobné, že váš příběh sdílí do svých stories. A zase, vašeho profilu se všimnou další noví lidé.
Dejte si ale pozor, abyste označovali ve stories hashtagy či profily, které s daným příběhem opravdu souvisí. A také správné místo. Je jasné, že se na stories z New Yorku kouká určitě více lidí, ale pokud pod tímto značením bude příběh z Prahy, spíše si zaťukají na hlavu. To stejné, pokud použijete hasthag #soutez u příběhu, který na žádnou soutěž neodkazuje. Díky tomuhle hashtagu vaše story uvidí opravdu hodně lidí, kteří vás nesledují, ale pokud nenajdou to, co hledají, nebude vám to k ničemu.
Mimochodem, hashtagů můžete do jednoho story přidat až 10. Pokud se vám zdá, že samolepka hashtagu ničí vzhled vašeho příběhu, můžete ji bez problému skrýt například za gif nebo jinou nálepku. Fungovat bude pořád.
ČAS A PRAVIDELNOST
Ve Přehledech pod kartou Okruh uživatelů najdete celou řadu informací o vašich sledujících, včetně toho, kdy je vaše publikum nejaktivnější na Instagramu – podle dní a hodin. Podle toho můžete řídit i svá instastories. Přidávejte je ve chvílích, kdy jsou vaši sledující nejaktivnější. Také byste je měli přidávat pravidelně. Při každém novém story se vašim followerům totiž ukáže oznámení, že jste přidali nový příběh a kolečko s vaší profilovkou se v řadě stories posune dopředu.
Clanok ma zaujal. Skusim sa radami isty cas riadit a uvidime ci to bude mat efekt 🙂
Uff, nikdy som sa nezamýšľala, že pri pridávaní stories je to potrebné aj takto sledovať 😀 Ale asi kto chce rozbehnúť profi insta tak by sa mal riadiť týmito tipmi 🙂 A inak máš veľmi krásny instagram 🙂
http://www.danycuks.com
Super tip schovat hashtag za samolepku ! 😀 Někdy se mi tam opravdu nehodí.
Díky za tipy, nenapadlo by mě, že samolepky a otázky, které tam jsou, zvýší dosah, ale tak jak to vysvětluješ je to vlastně logické 🙂
http://www.libenanovakova.cz